Hjälp och support 031 – 333 44 33

Prenumeration

Hur fungerar det att prenumerera på Baricol® Complete?

Genom att välja en prenumeration har du alltid tillgång till vitamin- och mineraltillskott hemma.
Du kan när som helst pausa, ändra (smaker eller formuleringar) eller avsluta din prenumeration. Vi har ingen bindnings- eller uppsägningstid.
Byta smaker eller formuleringar gör du enklast genom att gå in på ”Mitt konto” (som kräver inloggning). Där kan du även pausa din prenumeration och se tidpunkten för när nästa betalning genomförs (som du även finner på din orderbekräftelse).
Om du önskar säga upp din prenumeration hos oss ska du skicka e-post till vår kundtjänst info@baricol.se Du får därefter en skriftlig bekräftelse (via e-post) från oss på att din uppsägning är bekräftad och att du därmed inte får någon ny leverans. Uppsägning av din prenumeration måste ske senast dagen innan betalning för nästa utskick görs. Detta datum framgår på din senaste orderbekräftelse alternativt på ”Mitt konto” på hemsidan.
Utebliven betalning räknas inte som uppsägning.

Olika tidsintervall

Du kan välja att få en löpande leverans av din prenumeration en gång per månad, var 3:e månad, var 6:e månad eller en gång om året. Vid årsleverans får du således Baricol® Complete för hela året levererat vid samma tillfälle. Ett år senare får du nästa leverans.

Hur ändrar jag mitt lösenord?

  1. Gå till Mitt konto, längst upp i högra hörnetmitt-konto
  2. Välj Redigera uppgifter, finns i vänsterspaltenredigera-uppgifter
  3. Ange ditt nuvarande lösenord och det nya lösenordet som du vill byta till, bekräfta det genom att fylla i det nya lösenordet igenandra-losenord
  4. Klicka på Spara ändringarandra-losenord-klar

Hur gör jag en beställning?

  1. Gå till Beställ i menyraden
  2. Tryck på den produkt du vill beställa och sedan Välj alternativ
  3. Välj smak- och administrationsformsfördelning under Välj ett alternativ
  4. Klicka på Prenumerera
  5. Gå till Varukorgen i menyraden
  6. Välj Visa varukorgen eller Gå till kassan
  7. Fyll i Personuppgifter
  8. Välj Betalningsmetod
  9. Klicka på Prenumerera

Alla beställningar som görs helgfria vardagar innan kl.12.00 skickas samma eftermiddag. Beställningar som görs efter kl.12.00 prioriteras nästa helgfria vardag.

Hur gör jag för att pausa min prenumeration?

  1. Gå till Mitt konto, längst upp i högra hörnet
  2. Välj Mina prenumerationer
  3. Välj den prenumeration du vill pausa, klicka på Visa
  4. Klicka på knappen Pausa
    På ”Mitt konto” kommer en bekräftelse på att du pausat din prenumeration. Du kommer även få ett mail med denna information.
  5. För att återaktivera din prenumeration, klicka på knappen Återaktivera

Hur ändrar jag min prenumeration?

  1. Gå till Mitt konto, längst upp i högra hörnet
  2. Välj Mina prenumerationer
  3. Välj den prenumeration du vill ändra smak/formulering (tugg-eller brustablett) för, klicka på Visa
    Observera: Det går inte att ändra tidsintervall för din prenumeration, vänligen kontakta vår kundtjänst för att korrigera tidsintervall, info@baricol.se.
  4. Klicka på Ändra i prenumerationandra-i-prenumeration
  5. Välj alternativ för din nya prenumeration.
    Observera: Efter avslutad ändring visas det belopp som kommer att debiteras i enlighet med det betalningsintervall som tidigare valts. Betalning sker först vid nästa leverans.
  6. Klicka på Prenumerera
    Observera: För att ändra i din prenumeration måste köpprocessen upprepas. Det kommer inte att bli en dubbel beställning.
  7. Gå till kassanga-till-kassan-andring-prenumeration
  8. Säkerställ att all information är korrekt och klicka på Prenumerera
    Observera: Det går inte att byta betalningsmetod i denna process. För att byta betalningsmetod, se lathund ”Hur byter jag betalningsmetod?”
  9. Du kommer att få ett meddelande som bekräftar att du ändrat din prenumeration. Du kommer även få ett mail med denna information.

Hur byter jag betalningsmetod?

  1. Gå till Mitt konto, längst upp i högra hörnetmitt-konto
  2. Välj Mina prenumerationer
  3. Välj den prenumeration du vill ändra betalningsmetod för, klicka på Visamina-prenumerationer-och-visa
  4. Klicka på Ändra betalningsmetodandra-betalningsmetod
  5. Välj betalningsmetod, fyll i eventuella obligatoriska uppgifter och tryck på Ändra betalningsmetod.
    Observera: Använder du kortbetalning och vill byta kort kopplat till din prenumeration, välj då Kortbetalning, klicka på Ändra betalningsmetod och fyll i dina uppgifter.andra-betalningsmetod-kassa
  6. Du får en bekräftelse på att betalningsmetoden för din prenumeration är uppdaterad.betalningsmetod-uppdaterad

Hur gör jag för att avsluta min prenumeration?

Du kan avsluta en prenumeration genom att maila vår kundtjänst, info@baricol.se  För en smidig hantering ber vi dig att maila från den mailadress som ditt konto är registrerat på samt att du uppger ditt prenumerations-ID. Prenumerations-ID finner du under ditt konto. Du kommer få ett mail som bekräftar att din prenumeration är uppsagd.
mitt-konto-prenumeration-id

Vill du återuppta din avslutade prenumeration? Gå in på den avslutade prenumerationen och klicka på Återuppta prenumeration. Detta återskapar din prenumeration och lägger den i varukorgen. Slutför betalningen för att återuppta prenumerationen.

ateruppta-prenumeration